دانلود فایل(آشنایی با انديس PI در گرافها)

فرمت فایل: word تعداد صفحات: 57 چكيده انديس PI در گرافها انديس PI معرف پايداري گراف است كه به صورت جمع، حاصل جمعهاي با مد نظر قرار دادن كلية يالهاي گراف همبندي به صورت e=ur تعريف ميشود. تعداد يالهايي از G است كه به u از v نزديكترند و تعداد يالهايي ازآشنایی با انديس PI در گرافها|30020694|boostanfile|آشنایی با انديس PI در گرافها
در حال حاظر فایل کامل و برتر با عنوان آشنایی با انديس PI در گرافها آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

فرمت فایل: word



تعداد صفحات: 57









چكيده



انديس PI در گرافها



انديس PI معرف پايداري گراف است كه به صورت جمع، حاصل جمع‌هاي با مد نظر قرار دادن كلية يالهاي گراف همبندي به صورت e=ur تعريف مي‌شود.





تعداد يالهايي از G است كه به u از v نزديكترند و تعداد يالهايي از G هستند كه به v از u نزديكترند. در اين حاصل جمع كليه يالهاي مد نظر قرار مي‌گيرند تنها يالهايي كه از دو انتهاي e به يك فاصله‌اند در محاسبة انديس PI به حساب نمي‌آيند اين رابطه يك فرمول موثر براي محاسبة انديس PI در كلاس گرافهاي شيميايي مهم مي‌باشد.





مقدمات



در قرن هيجدهم ميلادي شهر كوينسگبرگ از دو ساحل يك رودخانه و دو جزيره تشكيل شده و در آن زمان 7 پل اين چهار منطقه را به هم وصل مي‌كردند معماي زير سالها شهروندان را سرگرم كرده بود. آيا امكان دارد با آغاز از يكي از اين مناطق در شهر كشتي زد از هر پل يك بار تنها يكبار گذشت و به مكان اول بازگشت؟



اويلر در سال 1736 با حل مسأله پلهاي كوينگسبرگ نظريه گراف را بنيان گذاشت وي به هر يك از چهار منطقه نقطه‌اي از صفحه را تخصيص داد و به ازاي هر پل بين دو منطقه پاره خط يا كماني بين دو نقطه متناظر با آنها رسم كرد بدين ترتيب مطابق شكل زير به مدلي رياضي دست يافت و به سادگي پاسخ معما را كه منفي است دريافت در دنياي اطراف ما وضعيت‌هاي فراواني وجود دارد كه مي‌توان توسط نموداري متشكل از يك مجموعة نقاط به علاوة خطوطي كه برخي از اين نقاط را به يكديگر متصل مي‌كنند به توصيف آنها پرداخت. تجديد رياضي اين وضعيت‌ها به مفهوم گراف منتهي مي‌شود.



* تعريف 1 : گراف G يك سه تايي مرتب است كه تشكيل شده از يك مجموعة ناتهي V(G) از رأس‌ها، يك مجموعة E(G) از يالها و يك تابع وقوع VG كه به هريال G يك زوج نامرتب از رأس‌هاي G را كه الزاماً متمايز نيستند.



نسبت مي‌دهد اگر e يك يال و v, u دو رأس باشند بطوريكه در اينصورت گفته مي‌شود كه e ، رأس‌هاي v, u را به يكديگر وصل كرده است و رأس‌هاي v,u دو سريال e ناميده مي‌شوند.



براي رسم يك گراف روش يكتايي وجود ندارد، بدين دليل كه موقعيت نسبي نقاط و خطوط كه به ترتيب نمايانگر رأس‌ها و ريال‌هاي گراف هستند براي ما اهميتي ندارد. نمودار يك گراف فقط رابطة وقوعي را كه بين رأس‌ها و يالها برقرار است نشان مي‌دهد.



تعريف 2 : دو رأس كه برروي يال مشتركي واقعند مجاور نيست اگر هيچ يالي از هيچ رأسي به آن وجود نداشته باشد.



تعريف 3 : دو يال واقع بر روي يك رأس مشترك نيز مجاورند و يك يال با دو سر يكسان طوقه و يك يال با دو سر متمايز يال پيوندي است.



تعريف 4 : اگر مجموعة رأس‌ها و مجموعة يالهاي يك گراف متناهي باشند گراف مزبور را متناهي مي‌نامند.



تعريف 5 : گرافي را كه يك رأس داشته باشد بديهي و ساير گراف‌ها را غيربديهي مي‌ناميم.



تعريف 6 : يك گراف ساده است اگر هيچ طوقه‌اي نداشته باشد و بين هر دو رأس آن بيش از يك يال نباشد.



تعريف 7 : گراف تهي، گرافي است كه هيچ يالي نداشته باشد.



تعريف 8 : دو گراف H,G هسمان‌اند اگر و و نوشته مي‌شود در اين حالت G , H يكريخت ناميده مي‌شوند.



تعريف 9 : تعدادي اعضاي V(G) را مرتبة گويند و تعداد اعضاي E(C) را اندازة G گويند.



تعريف 10 : درجة هر رأس برابر با تعداد يالهايي است كه از آن رأس مي‌گذرد.



تعريف 11 : گراف G را –r منتظم گويند هر گاه درجة هر رأس آن برابر rباشد.



تعريف 12 : گراف از مرتبة p را كه (p-1) منتظم باشد، گراف كامل گويند و آنرا با kp نشان مي‌دهند.





مطالب دیگر:
📝پاورپوینت کتاب ادبیات کلاسیک فارسی📝پاورپوینت کتاب اصول کافی📝پاوروینت کتاب پیروزی جک ولش📝پاورپوینت کتابخانه ملی چین📝پاورپوینت ازاریابی ورزشی در قایقرانی📝پاورپوینت بحران اقتصاد جهانی📝پاورپوینت بررسی فرصت ها و تهدیدهای بحران اقتصادی در تأمین مالی صادرات📝تحقیق فرضیه های رقیب (ویژه درس تئوری های حسابداری)📝پاورپوینت درآمد، هزينه، سود و زيان غير عملياتی📝پاورپوینت صورت وضع مالی📝پاورپوینت حسابداری مبتنی بر سطح عمومی قیمت ها 📝پاورپوینت مطالعات تحقیقاتی شماره یک و سه مفروضات بنیادی حسابداری📝فایل آنلاک کم حجم سونی Lt18i📝پاورپوینت مثبت گرایی در رفتار سازمانی 📝پاورپوینت هدف گذاری در سازمان و ارزیابی عملکرد📝پاورپوینت هماهنگي و ارتباطات در سازمان📝تحقیق درمورد بیت کوین📝وکتور آجیل 2📝پروژه آماده ادیوس : استارت کلیپ و لوگوی گلیچ + دمو📝پاورپوینت فصل اول کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع مفاهيم مديريت بازار 📝پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع انواع بازار و محيط بازاريابي📝پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تقسيم بازار و تعيين بازار هدف📝پاورپوینت فصل چهارم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع نيازها و رفتار خريداران📝پاورپوینت کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری📝پاورپوینت بازاریابی ورزشی در قایقرانی