دانلود فایل(مبانی نظری اختلال بیش فعالی و نقص توجه)

مبانی نظریاختلال بیش فعالی و نقص توجه (فصل دوم تحقیق) مشخصات فایل تعداد صفحات23حجم0/57 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل (فصل دوم تحقیق) مشخصات این متغیر: منابع: دارد پژوهش های داخلی و خارجی: دارد کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه،مبانی نظری اختلال بیش فعالی و نقص توجه|47091858|boostanfile|دانلود مبانی نظری اختلال بیش فعالی و نقص توجه,مبانی نظری,پیشینه تحقیق,دانلود مبانی نظری,دانلود پیشینه تحقیق
در حال حاظر فایل کامل و برتر با عنوان مبانی نظری اختلال بیش فعالی و نقص توجه آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

مبانی نظریاختلال بیش فعالی و نقص توجه (فصل دوم تحقیق)


مشخصات فایل
تعداد صفحات23حجم0/57 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل

(فصل دوم تحقیق)


مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

اختلال بیش فعالی و نقص توجه

اختلال کاستی توجه و بیش فعالی نوعی اختلال مزمن و شدید در رشد روانی است که ریشه در رفتارهای بی توجهی، بی قرارانه و براساس انگیزش آنی دارد. شروع آن در اوایل کودکی، یعنی پیش از 7 سالگی است و تقریباً همیشه قبل از 5 سالگی و اغلب پیش از دو سالگی مشخص می شود. معمولاً تا دوران نوجوانی و بلوغ ادامه یافته و شخص را در معرض پاره ای از نابهنجاری های رشدی-شخصیتی قرار می دهد. پیامدهای مضر آن شامل نقص قانون و سایر رفتارهای آزاراشی اجتماعی و عدم موفقیت در مدرسه می شود. مطالعات طولی نشان می دهد که رفتارهای بی قرارانه و بی توجهی، خطری قابل گسترش است. این رفتار فقط نشانه ای از یک مجموعه مشکلات بنیادی نیست. به همین دلیل، درمان رفتارهای به شدت بیش فعالانه هدف اصلی در خدمات سلامت روانی کودک است(بشیری، 1386).

اختلال کاستی توجه و بیش فعالی (انجمن روان‌پزشکی آمریکا، 1995)شامل سه طبقه مهم: بی‌توجهی،بیش‌فعالی و تکانشگری است.بی‌توجهی با توجه انتخابی محدود(توجه بـه مـحرک نامربوط یا پرت‌کننده‌ حواس‌ و چشم‌پوشی از محرک مربوط) و فقدان توجه مداوم(توانایی حفظ توجه در طول زمان)مشخص شده است(داگلاس، ‌1972).





"

مطالب دیگر:
📗مبانی نظری و پیشینه تحقیق نان، بسته بندی و میکروارگانیسمها📗مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش عاطفی و سبک رهبری استراتژیک📗مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات و مدارس هوشمند📗مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد سازمانی، بانکداری الکترونیکی و عملکرد کارکنان📗مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارچه های مرزی و گردشگری خرید📗مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال کمبود توجه ـ بیش فعالی و آموزش والدین📗مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی و رضایت از زندگی بر اساس سرمایه­ های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی📗پاورپوینت آشنایی با سندرم نفروتیک📗پاورپوینت جایگاه SDI های بخشی در SDI جمهوری اسلامی ایران📗پاورپوینت معماری سبک اصفهان📗مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوریهای اداری و تخصیص منابع IT / IS با عملکرد IT / IS📗مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدالت سازمانی با سقف شیشه‌ای📗مبانی نظری و پیشینه تحقیق دلبستگی نوجوانان و بزرگسالان📗مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه در گردش با بازده غیرعادی سهام در IPO📗مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند و پاسخ مصرف کننده📗مبانی نظری و پیشینه تحقیق عزت نفس و سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی والدین📗مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش دینی ( مثبت و منفی ) برتفکرانتقادی📗مبانی نظری و پیشینه تحقیق سقف شیشه‌ای📗مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدالت سازمانی📗مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش اخلاقی با ترجیح سبک های تدریس و نگرش شغلی